امرالله امینی کارشناس صنعت خودرو می گوید: خودروسازان به طور واقعی خصوصی نشده اند، که اگر این طور بود دیگر دولت مدیران آنها را انتخاب نمیکرد، همین موضوع باعث سوء مدیریت در این شرکتها و زیاندهی آنها شده که این مسئله چند اتفاق را رخ میزند، اول اینکه آنها از قدرت مالی لازم برای تحقیق و توسعه و همچنین تولید محصولات متنوع و باکیفیت برخوردار نیستند و مجبور میشوند یک خودرو را برای ۲۰ سال به صورت ممتد تولید کنند، دوم هم اینکه به دلیل جبران زیان انباشته، مدام درخواست افزایش قیمت میکنند، اما به دلیل اینکه هر روز به میزان این زیان انباشته افزوده میشود، این افزایش قیمتها نیز دردی از خودروسازان دوا نخواهد کرد. در هفته جاری برای دومین برای طی سالجاری، ایران خودرو و سایپا محصولات خود را گران کردند، در این رابطه اعلام شده، براساس توافقات بعمل آمده میان شورای رقابت و ستاد تنظیم بازار قرار بر این شد تا قیمت خودرو هر سه ماه یک بار براساس نرخ تورم بخشی که توسط بانک مرکزی اعلام میشود تغییر پیدا کند.
انحصارطلبی صداوسیما کار دست «VOD»ها داد
عراق و لبنان به کجا می روند؟
اندازهگیری شتاب پیری با سرعت قدمها؛ یک شگفتی خارقالعاده
خودرو ,اینکه ,آنها ,دلیل ,گران ,یک ,در این ,به دلیل ,جاری برای ,برای دومین ,دومین برای
درباره این سایت